Szókereső

RSS

Hirdetések.

Látogatók

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counter- Ma84
mod_vvisit_counter- Tegnap311
mod_vvisit_counter- A héten2678
mod_vvisit_counter- A hónapban8766
mod_vvisit_counter- Összesen743980
Designed by:
Új eszközök
Vitassuk meg a fórumon... hivatkozz a cikk címére ! Vissza a szépségápolás cikklistához...

 

Új eszközök és ápoló termékek a kozmetikában...

A kozmetikai iparban gyors egymásutánban jelennek meg új termékek, eszközök.

A divattrend is folytonos változást igényel. Erre a szakmára nem a lassú, nyugodt állandóság jellemző!

 


A bőrápolásban megjelenő új termékek továbbra is a növényi hatóanyagok erejében bíznak, ezekre építenek. A 2009-es év smink-trendje széles skálán mozog, ami lehetővé teszi az egyéniségnek megfelelő választást. Az elfoglalt nők otthoni bőrmegújítását egy új készülék teszi lehetővé.

 

Arcápolók áfonyával, csipkebogyóval, acaival, gojival

A sötét színű bogyós gyümölcsöket a szuper táplálékok közé sorolják, mert sokoldalúan védik egészségünket. A bőr fiatalságának megőrzésére, a környezeti stressz hatásának kiküszöbölésére az arc és testápoló termékekben kombinálják az acai, goji bogyót és az áfonyát.

 

A flavonoidok, polifenolok és antocianinok erős antioxidáns hatásúak, védik a szervezetet. Az áfonyamag-olaj a környezeti ártalmak ellen véd. A hialuronsav és az áloe a bőr hidratálását segíti, a szaponinok és a triterpének a stressz hatásától védenek. Az acai bogyó olaja ezen kívül gyulladáscsökkentő hatású is. A csipkebogyómag-olaj a bőr szerkezeti fehérjéjének egyensúlyát tartja fenn.

A termékek úgy jelennek meg a piacon, hogy teljes arcápolást biztosítsanak az arctisztítástól a teljes arcápolásig. A tisztítás eredményessége befolyásolja a hidratáló és tápláló krémek hatékonyságát, de mégis kíméletesnek kell lennie. Nem véletlen tehát, hogy megjelent az antioxidáns arclemosó. A könnyű hidratáló krémek védik a sejteket a károsodástól, a tisztító maszkok pedig omega 3-at és omega 6-ot tartalmaznak.

Otthon használható személyes kozmetikai eszköz

A piacon egyre több házi használatra kifejlesztett technikai eszköz jelenik meg azok számára, akik nem szívesen járnak kozmetikushoz, szalonokba, vagy akik látványos eredményt szeretnének elérni egy-egy alkalomra.

 

A teaforralóra vagy olajsütőre emlékeztető formájú eszköz egyrészt ásványi mikrokristályok segítségével eltávolítja az elhalt sejteket, simává varázsolja a bőrt, másrészt vákuumterápia segítségével feszessé is teszi.

 

Heti rendszerességgel ajánlott a használata, de kiváló segítséget nyújt akkor is, ha nincs idő várni a kozmetikusra. Nem mellékes az sem, hogy egyszer kell megvásárolni az eszközt, így meg tudjuk spórolni a drága kezelések árát.



Trendek 2009

A 2009-es évet a változatosság jellemezte. A füstös hatású szemhéj mellett visszatért a régi kék árnyalat is, de azok sem érezhetik magukat mellőzve, akik nem szeretik az erős hangsúlyokat. Az ősz és tél sminkjére ugyanis a rafinált természetesség is jellemző. Legjobban tesszük, ha vagy a szemet, vagy a szájat hangsúlyozzuk, az arc többi részére csak minimális smink kerül. A szem kiemelését a szemöldök vonalával és festésével érhetjük el. Még mindig a vastagabb szemöldök a trendi.

A száj színei is nagyon változatosak, a lényeg, hogy figyeljünk megjelenésünk összhangjára. Az erős, élénk piros és a „mosott” színű száj a két véglet.

A hajviselet területén sem kell visszafognunk magunkat. Ismét divat a lófarok, amit hajunk adottságának megfelelően kreatívan formázhatunk. Hordhatjuk egyszerű, természetes formában, de alkalmi hajviseletet is kreálhatunk belőle, ehhez csak különféle csatok, hajgumik kellenek.

Trend 2010

Az aktuális szépségápolási trend receptje tulajdonképpen minden, csak nem új: már az ókori egyiptomiak is ismerték és fel is használták a nagyon finomra őrölt kövek és a kvarchomok jótékony hatását. A szépségipar pedig most is, mint mindig, újra felfedezi az elfeledett tudást.

 

A csodapornak kikiáltott ásványi anyagokat tartalmazó alapozó, szemhéjfesték és szemhéjpúderek számítanak trendinek – a legnagyobb kozmetikai cégek legalábbis erre a vonalra esküsznek. „Az ásványok kozmetikai adalékként való felhasználása számít ma a legmodernebb technológiának” – fogalmaz Martin Ruppmann, a berlini székhelyű Német Kozmetikai Szövetség tisztségviselője. A vezető cégek már évek óta használják a természetes anyagok mesterséges változatát – például napfény elleni védelem biztosítására; ám úgy tűnik, hogy a naturális anyagok ezen a téren is visszaszorítják kémiai konkurenseiket.

 

A természetes ásványok térnyerése tulajdonképpen már régen várható volt, hiszen „számos előnyük van: az ásványi kozmetika teljes természetességet ígér, így az alkotóelemek közül mind az olaj, vagy az illatanyagok számüzetnek” – részletezi Britta John, a Beauty Alliance elnevezésű parfümszövetség vezetője.

 

Manapság majdnem minden nőnek akadnak problémái bőrével, így azok a termékek, amelyekben nem lelhetők fel a tartósító- és illatanyagok, egyre kedveltebbek, ennél fogva az egyik legnagyobb – Magyarországon is jelen lévő – kozmetikai cég komplett, ásványi anyagokkal felvértezett sminkkollekciót dobott piacra, amelynek felbukkanása rövid időn belül nálunk is várható.

 

A tengerentúlon ez már nem a jövő, hanem a jelen. Sőt, a múlt, hiszen több mint tíz évvel ezelőtt jelent meg az első, titánium-dioxidra és cink-oxidra épülő make-up sorozat. A Jane Iredale által jegyzett kollekció már akkoriban is a „különösen bőrbarát” jelzővel reklámozta magát. Iredale korábban Hollywoodban casting felelősként dolgozott, így a szereposztásokon és próbafelvételeken közvetlenül az érintettektől hallhatta, milyen problémákkal küzdenek azok, akik szépségükből és kisugárzásukból élnek.

 

A szakértők szerint az ásványi anyagokat tartalmazó kozmetikumok előnye nem csak a különösen bőrbarát jellegből adódik, emellett megakadályozzák a különböző gyulladásokat és nyugtatják a bőrt. Természetes UV-védelmet biztosítanak, mivel apró szemcséik visszatükrözik a sugárzást. Az előnyöknek ezzel még nincs vége: a hagyományos púderrel szemben nem tömítik el a pórusokat, hiszen közvetlenül a bőrre és nem annak mélyedéseibe visszük fel. Ezáltal nem gátolja a bőr természetes légzését.

 

A legtöbb ásványi alapú termékhez vitaminokat és antioxidánsokat is adnak, hogy az így keletkezett elegy ne csak védje bőrünket a környezeti behatásoktól, hanem az öregedési folyamatot is lassítsa.

 

Az ásványi alapú krémek és púder optimálisan működik együtt a bőrrel: ápol, táplál, ugyanakkor – a gyártók vállalása szerint – megfelelő arcszínt biztosít és a nem kívánt elszíneződéseket, gyulladásokat is elfedi, és kezeli. A ráncokat is kiigazítja – optikailag legalábbis – és apró szemcséi fényvisszaverő prizmaként működnek.

 

Az euforisztikus vélekedések mellett vannak kritikus felhangok is, amelyek azt hangoztatják, hogy a „csodapor” hatása sem száz százalékos. Ugyanakkor mára a hagyományos kozmetikai termékeket is hihetetlenül alapos tesztelésnek és vizsgálatoknak vetik alá, hogy minimalizálják a dermatológiai kockázatot a kozmetikum használatakor. „Azoknak a nőknek, akiknek inkább száraz a bőre – eddigi tapasztalataim szerint – nem áll jól a pusztán ásványi anyag alapú smink” – vallja Janette Schwericke, berlini arcszépítő specialista, „valamint a jelenleg forgalomban lévő színárnyalatok sem elégítik ki mindenki igényét.” Míg a gyártók a jövő technológiáját látják az ásványokban, sokan csak felkapott, rövid életű trendnek vélik az antik tudás újbóli alkalmazását.

Vissza a szépségápolás cikklistához...

forrás: fitway.hu , trendivat.blog.hu
másodközlés engedéllyel

 
noknegyvenfelett WQW webkatalógus Linkgyűjtemény és RSS gyűjtemény www Weblink Linkgyűjtemény, Linkek
LinkBank anti spam MEGAPORT
ADP linkek - linkkatalógus Kötelező biztosítás Linkelő linkkatalógus PageRanker Katalógus társkereső WQW Webkatalógus WorldDirect Weblinkkatalógus autóbérlés
Kék Linktár Big Generation linktár Tonebox.net linkgyűjtemény Szolgáltatás linkgyűjtemény Linkkatalógus Seobaglyak Linkeskedjunk linkkatalógus Portal.hu
Sajtok Világa
Google PageRank